HOME   |   GALÉRIA   |   PROJECTEK   | TUTORIALOK |   VIDEÓK   |   FÓRUM   |   KAPCSOLAT   |   PROFILOM   |   REGISZTRÁCIÓ   |   KILÉPÉS
| BELÉPÉS

Blog News
2014-05-07 :

2014-03-22 :

2014-02-04 :

2014-02-01 :

2012-06-27 :


Random Képek

Végre sikerült elkészülnöm a battle city remake-el ! A játék végül is működik , bár az ütközés vizsgálatra még ráfér némi csiszolás...


Szóval ezt a kis játékot tanuló projectnek szántam , de rá kellett jönnöm hogy nem is olyan
borzasztóan egyszerű egy ilyen kis játékot elkészíteni , minden esetre RENGETEGET tanultam belőle ! a fő cél a DX9 mélyebb megismerése volt illetve egy olyan (2d) játék motor elkészítése ami az stdlib-en kívül semmilyen más könyvtárat nem használ (collision detection , input , scene managment stb , mind saját fejlesztésű kód)

... Tovább »

Kategória: Battle City | Megtekintések száma: 345 | Hozzáadta:: Dookie | Dátum: 2013-11-05 | Hozzászólások (0)

Sikerült összehoznom az irrlichtet a gui rendszeremmel ! Bár pár napot elszenvedtem azzal a barom IEventReceiver - el. Ez egy nagyon nagyon átgondolatlan és hasznavehetetlen eseménykezelő rendszer , ezért átírtam az egészet winapira . mostmár van jobb/bal shift kezelés , több gomb lenyomás egyszerre + egér kezelés , automatikus delta számításal. Míg az irrlicht event receivere szar volt , ráadásul mindíg átláthatatlan spagettiben végződött , helyete van egy nagyon egyszerű , átlátható gyors SAJÁT eseménykezelő rendszer kb ilyeneket lehet vele csinálni :

if (SimpleGui::getFocusedWindow() == irrlichtRenderWindow)
{
       int mdx = SimpleGui::getFocusedWindow()->getMouseDeltaX();
       int mdy = SimpleGui::getFocusedWindow()->getMouseDeltaY();
      
       if (SimpleGui::getKey ... Tovább »
Kategória: SPARK Editor | Megtekintések száma: 373 | Hozzáadta:: Dookie | Dátum: 2012-09-09 | Hozzászólások (0)

Na kéremszépen alakul ez a cucc szépen.Sajnos majdnem minden Winapi control hasznavehetetlen , ezért nekem kell mindent kirajzolnom manuálisan... De ez már szerintem nem olyan rossz.
És mostmár a neve is végleges az editornak :  --- Hadron3d ---


















Kategória: SPARK Editor | Megtekintések száma: 337 | Hozzáadta:: Dookie | Dátum: 2012-07-14 | Hozzászólások (0)

Nah kb így fog kinézni az interfész :




Hamarosan tolok fel valamilyen gagyi demót... nem lesz egy leányálom de kipróbálható lesz
Kategória: SPARK Editor | Megtekintések száma: 380 | Hozzáadta:: Dookie | Dátum: 2012-05-18 | Hozzászólások (0)

Végre sikerűlt teljesen kompatibilissé tenni a plugint ! Ismét angolul linkelem a változtatásokat mert nincs türelmem fordítani és így tettem fel a hivatalos oldalra is...
 
szóval 1.2-es changelog :
 


[b]MAJOR bug fix : Spark is added to DPRo rendering sequence , so now it is compatible with ghosted objects , fullscreen shaders , Fog , etc...[/b]
WRAPPER :
- [b]fixed issue with multiple cameras and render surfaces[/b]
- [b]implemeted the rendering to DBPro rendering sequence[/b]
- [b]The above implementation fixes the issue with ghosted objects and fullscreen shaders[/b]
- Some internal fixes in Renderers
- new modifiers added :
- Random tank modifier
- Random force modifier
- Emitter attacher modifier
- [b]major optimisation in the update/render calls[/b]
- fix for SP SCALE SYSTEM now works with instanced objects too
- ... Tovább »
Kategória: SPARK Wrapper | Megtekintések száma: 312 | Hozzáadta:: Dookie | Dátum: 2011-12-01 | Hozzászólások (0)

az 1.1-es verzióban kijavítottam pár dolgot és hozzáadtam pár új funkciót:
(angolul linkelem mert így tettem fel a hivatalos oldalra is és lusta vagyok lefordítani)
 
Fixes :

- Fixes bug in SP SYSTEM EXISTS , now uses a safe method and returns a correct value
- Added SP INIT command to avoid problem with display mode changing.Call this command
each time you set a new display mode.
- SP GET TYPE now returns renderer types
- Removed the radius parameter of the groups (
use the new SP SCALE SYSTEM command instead)
- Builded with newest version of SPARK2
- Fixed the update method.Now the speed of the systems are independent of dbpro's
sync rate
Added :

- SP SCALE SYSTEM is now ducmented and works as it should (currently won't work on instances...)
- New command SP GET SYSTEM COUNT , which returns the NB of systems
currently rendered.
- New command SP SET SYSTEM CAMERA , s ... Tovább »
Kategória: SPARK Wrapper | Megtekintések száma: 318 | Hozzáadta:: Dookie | Dátum: 2011-07-03 | Hozzászólások (0)

Amikor először kezdtem foglakozni a SPARK 3D Részecskerendszerrel , azonnal elnyerte a tetszésemet.Hihetetlen szuper effecteket készíthetünk vele.A SPARK motor-t ererdetileg c++ -ban írták , de én elkészítettem hozzá egy majdnem teljes wrappert (140 parancs).
 
 
A dll használatához minimum 1.074-es DBPro ajánlott !
 
Kategória: SPARK Wrapper | Megtekintések száma: 291 | Hozzáadta:: Dookie | Dátum: 2011-06-14 | Hozzászólások (0)

Hát sajnos a fegyver menager több bosszúságot okoz mint gondoltam , így késik az egész . ... Tovább »
Kategória: Infested | Megtekintések száma: 420 | Hozzáadta:: Dookie | Dátum: 2010-10-01

ELSŐ PINKCAT DEMÓ !
Ez az első demó tartalmaz egy Hello World 2d-s demót és egy QuakeIII bsp betöltőt. ... Tovább »
Kategória: PinkCat Engine | Megtekintések száma: 272 | Hozzáadta:: Dookie | Dátum: 2010-10-01 | Hozzászólások (0)

Hamarosan...megkell keresnem a képeket ... :)
Kategória: Gazdálkodj Okosan 3d | Megtekintések száma: 251 | Hozzáadta:: Dookie | Dátum: 2010-09-24 | Hozzászólások (0)


Copyright PinkCatGames © 2019