az 1.1-es verzióban kijavítottam pár dolgot és hozzáadtam pár új funkciót:
(angolul linkelem mert így tettem fel a hivatalos oldalra is és lusta vagyok lefordítani)
Fixes :
- Fixes bug in SP SYSTEM EXISTS , now uses a safe method and returns a correct value - Added SP INIT command to avoid problem with display mode changing.Call this command each time you set a new display mode. - SP GET TYPE now returns renderer types - Removed the radius parameter of the groups ( use the new SP SCALE SYSTEM command instead) - Builded with newest version of SPARK2 - Fixed the update method.Now the speed of the systems are independent of dbpro's sync rate Added :
- SP SCALE SYSTEM is now ducmented and works as it should (currently won't work on instances...) - New command SP GET SYSTEM COUNT , which returns the NB of systems currently rendered. - New command SP SET SYSTEM CAMERA , sets the systems camera - New Zone : SP CYLINDER ZONE - SP UPDATE can update only one system ( SP UPDATE(SystemID) ) - Added a new demo (10_ZoneDemo) - Updated the demos (now they display some additional information) Documentation :
- Zones and Renderers are now documented. TODO :
- Find a solution for compatibility GHOST OBJECT ON command!
Hát igen a dbpro nem lenne dbpró ha valamit szabványosan oldanának meg benne...a ghostolt (alpha blended) objektumok úgy jelennek meg mintha nem volnának transparentek , és folyamat törlik a részecskerendszerben létrehozott quadokat.Már próbáltam mindent de semmi sem működik... valami nagyon leebamber-os szabványt használ rendelerésre XD
|