HOME   |   GALÉRIA   |   PROJECTEK   | TUTORIALOK |   VIDEÓK   |   FÓRUM   |   KAPCSOLAT   |   PROFILOM   |   REGISZTRÁCIÓ   |   KILÉPÉS
| BELÉPÉS

Blog News
2014-05-07 :

2014-03-22 :

2014-02-04 :

2014-02-01 :

2012-06-27 :


Random Képek

Nyitólap » SPARK Wrapper
Végre sikerűlt teljesen kompatibilissé tenni a plugint ! Ismét angolul linkelem a változtatásokat mert nincs türelmem fordítani és így tettem fel a hivatalos oldalra is...
 
szóval 1.2-es changelog :
 


[b]MAJOR bug fix : Spark is added to DPRo rendering sequence , so now it is compatible with ghosted objects , fullscreen shaders , Fog , etc...[/b]
WRAPPER :
- [b]fixed issue with multiple cameras and render surfaces[/b]
- [b]implemeted the rendering to DBPro rendering sequence[/b]
- [b]The above implementation fixes the issue with ghosted objects and fullscreen shaders[/b]
- Some internal fixes in Renderers
- new modifiers added :
- Random tank modifier
- Random force modifier
- Emitter attacher modifier
- [b]major optimisation in the update/render calls[/b]
- fix for SP SCALE SYSTEM now works with instanced objects too
- ... Tovább »
Kategória: SPARK Wrapper | Megtekintések száma: 429 | Hozzáadta:: Dookie | Dátum: 2011-12-01 | Hozzászólások (0)

az 1.1-es verzióban kijavítottam pár dolgot és hozzáadtam pár új funkciót:
(angolul linkelem mert így tettem fel a hivatalos oldalra is és lusta vagyok lefordítani)
 
Fixes :

- Fixes bug in SP SYSTEM EXISTS , now uses a safe method and returns a correct value
- Added SP INIT command to avoid problem with display mode changing.Call this command
each time you set a new display mode.
- SP GET TYPE now returns renderer types
- Removed the radius parameter of the groups (
use the new SP SCALE SYSTEM command instead)
- Builded with newest version of SPARK2
- Fixed the update method.Now the speed of the systems are independent of dbpro's
sync rate
Added :

- SP SCALE SYSTEM is now ducmented and works as it should (currently won't work on instances...)
- New command SP GET SYSTEM COUNT , which returns the NB of systems
currently rendered.
- New command SP SET SYSTEM CAMERA , s ... Tovább »
Kategória: SPARK Wrapper | Megtekintések száma: 464 | Hozzáadta:: Dookie | Dátum: 2011-07-03 | Hozzászólások (0)

Amikor először kezdtem foglakozni a SPARK 3D Részecskerendszerrel , azonnal elnyerte a tetszésemet.Hihetetlen szuper effecteket készíthetünk vele.A SPARK motor-t ererdetileg c++ -ban írták , de én elkészítettem hozzá egy majdnem teljes wrappert (140 parancs).
 
 
A dll használatához minimum 1.074-es DBPro ajánlott !
 
Kategória: SPARK Wrapper | Megtekintések száma: 421 | Hozzáadta:: Dookie | Dátum: 2011-06-14 | Hozzászólások (0)


Copyright PinkCatGames © 2024