HOME   |   GALÉRIA   |   PROJECTEK   | TUTORIALOK |   VIDEÓK   |   FÓRUM   |   KAPCSOLAT   |   PROFILOM   |   REGISZTRÁCIÓ   |   KILÉPÉS
| BELÉPÉS

Blog News
2014-05-07 :

2014-03-22 :

2014-02-04 :

2014-02-01 :

2012-06-27 :


Random Képek

Nyitólap » 2014 » Március » 22 » Eclipse NDK avagy nightmare on elm street
3:11 PM
Eclipse NDK avagy nightmare on elm street

JUJJJJ nemtudom hol is kezdjem... Megvan : először is összefoglalom az eclipse hatékonyságát : GARBAGE , USELESS , BUGY PIECE OF SHIT. Most pedig részletezem az utóbbi 24 órát amit ennek a fosnak a beüzemelésével töltöttem.

                  Először is nem hogy a legbugosabb ide-ről van szó hanem a leg leg hasznavehetetlenebb undorítmány amit ember valaha készített.Fele bugosan működik a másik fele pedig teljesen ellentvall a logikus gondolkodással.

                  Nagy nehezen letöltöttem az összes marhaságot ami ahoz kell hogy c++ kódot tudj fordítani az eclipse-ben. Mert Eclipse IDE for C/C++ Developers telepítőcsomag 147 mega de önmagába ez tulajdonképpen faszra se jó (tudsz vele linuxra meg windowsra futtatható állományt illetve libeket fordítani ennyi) Le kell tölteni hozzá az Android plugint (ADT) De ez sem elég , hanem telepíteni kell az Android SDK-t , + az Android NDK-t... Ez utóbbi fél óráig csomagolta magát a gépemen.

                 Hiába van user interface abba a rohadt eclipse-be fele beállítást te magad kell hogy begépelj olyan fájlokba amiről azt se tudod hogy tulajdonképpen mire jó...Ha segítséget keresel a google-n , láthatod hogy más emberek is pont ugyan úgy szívnak mint te.De a legjobb része az hogy :

a.) Felteszik a kérdést , a válaszolók pedig egy TOTÁL más kérdésre válaszolnak. 
b.) Egy "Google is your friend" szsösszenettel útnak eresztenek ahonnan egy olyan oldalra jutsz ahol valaki a beszélgetés végén azt mondja hogy goggle is your friend és ad egy linket ami... szóval rekurzív segítségnyújtás.

Na de végül is sikerült valahogy beüzemelni. Létre is hoztam egy új hello wold c++ projectet , és megpróbáltam fordítani... Hát volt mit látni. hibás útvonalak , variable nevek amik nincsenek definiálva , na de ezeket is valahogy lekezeltem . Na itt vesztettem el legtöbb időt egy banális marhaságon...Lefordítottam a kódot , végre műdödött is.Egy ilyen sima std::cout "Hello Wold";

mondom hozzáadok egy std::cin >> in; hogy ne zárja be a konzollt rögtön indítás után , hát többet nem akart fordulni a kód. Hiába nyomtam buil-et semmi... már elkezdtem keresni a google-n hogy ez talán valamilyen bug... talán valamiért lefagy az eclipse.Már meguntam találgatni , mondom újraindítom... erre kiirja hogy "main , not saved..." mondom MIIIIII????? LEHETSÉGES HOGY A BUILD MEGNYOMÁSA UTÁN NEM MENTI A MÓDOSÍTOTT FILEOKAT ???????? HÁT IGEN !!!! nyomtam egy save-t és már fordult is a kód... NEKEM KELL MENTENEM A KÓDOT BUILD ELŐTT ??? MILYEN FOS IDE ez ?

A másik NAGYON IDEGESÍTŐ dolog az volt hogy ha nem a kód szerkesztő ablak vagy a project explorer az aktív akkor a menüben nem lehet kiválasztani a build opciót sem a properties-t.Mekkora szar...

A file menüben nem lehet projectet megnyitni , csak újat lehet hozzáadni... Bár van egy open file opció de nincs filtrírozva a kiterjesztés , így bármilyen filet megnyithatunk , exe-t mp3-at , avi-t bármit ! Undorító

A "problems" tab sem frissül , és neked kell törölnöd manuálisan és törlésnél rákérdez hogy biztos törlöd ??? mintha valami fontos source filet törölnél a projectedből... Trágya

Már csak a "no rule for make" vagy hasonló üzenet-et nem tudtam sehogy sem eltüntetni.A google mindjárt rávilágított hogy nem csak engem kínoz ez a hibaüzenet , de a stackoverflowon olyan tanácsokat adtak amit épeszű ember vagy nem ért meg vagy annyira komplikált és időveszteséges , hogy inkább megírom a játékot gamemakerben...Általában a tanácsok olyanok voltak hogy rosszul lett létrehozva a project , ezért csinálj újat... hát ennek még adtam is esélyt a harmadik "picsafasz" nevű project viszont már kihozott a sodromból...Végül is kiderült hogy kell még egy Application.mk file a source mappába...

stackoverflowon találtam meg végül is a megoldást :
Valaki szintén ezzela  hiba üzenettel küzdött :

I think "APP_STL:=stlport_static" must be in Application.mk file.Create a "Application.mk" file and write "APP_STL:=stlport_static" in it.


I got this line in Android.mk, you can see that in my post


You should put that line in APPLICATION.mk file, not ANDROID.mk

 

És a project végre fordult :

12:38:45 **** Incremental Build of configuration Release for project picsafasz ****
"C:\\android-ndk-r9d\\ndk-build.cmd" all
[armeabi-v7a] Install : libpicsafasz.so => libs/armeabi-v7a/libpicsafasz.so
[armeabi] SharedLibrary : libpicsafasz.so
[armeabi] Install : libpicsafasz.so => libs/armeabi/libpicsafasz.so
[x86] Install : libpicsafasz.so => libs/x86/libpicsafasz.so
[mips] Install : libpicsafasz.so => libs/mips/libpicsafasz.so

12:38:46 Build Finished (took 1s.391ms)


 

Szerintem nem teljesen épeszű emberek fejlesztik ezeket a cuccokat.Szal csak azért írtam le ezeket a dolgokat hogy azok akik eddig VisualStudio-ban fejlesztettek tudják mire számítsanak... Forma 1-es autóból lovaskocsira átülni nagyon szokatlan , hát még ha a ló lépten nyomon a pofádba fingik... Na az eclipse pont ilyen.

 

 

Kategória: Általános hírek | Megtekintések száma: 523 | Hozzáadta: Dookie | Helyezés: 0.0/0
Összes hozzászólás: 0
Név *:
Email *:
Kód *:

Copyright PinkCatGames © 2024