Blog News |
2014-05-07 : 2014-03-22 : 2014-02-04 : 2014-02-01 : 2012-06-27 : |
|
Nyitólap » 2012 » Szeptember » 9 » Irrlicht sikeresen integrálva
12:41 PM Irrlicht sikeresen integrálva |
Sikerült összehoznom az irrlichtet a gui rendszeremmel ! Bár pár napot elszenvedtem azzal a barom IEventReceiver - el. Ez egy nagyon nagyon átgondolatlan és hasznavehetetlen eseménykezelő rendszer , ezért átírtam az egészet winapira . mostmár van jobb/bal shift kezelés , több gomb lenyomás egyszerre + egér kezelés , automatikus delta számításal. Míg az irrlicht event receivere szar volt , ráadásul mindíg átláthatatlan spagettiben végződött , helyete van egy nagyon egyszerű , átlátható gyors SAJÁT eseménykezelő rendszer kb ilyeneket lehet vele csinálni :
if (SimpleGui::getFocusedWindow() == irrlichtRenderWindow) { int mdx = SimpleGui::getFocusedWindow()->getMouseDeltaX(); int mdy = SimpleGui::getFocusedWindow()->getMouseDeltaY(); if (SimpleGui::getKeyState(SGK_LSHIFT)) { controlCamera(mdx , mdy , SimpleGui::getKeyState('W'), SimpleGui::getKeyState('S'),
SimpleGui::getKeyState('A'), SimpleGui::getKeyState('D'), } }
Azt hiszem a kód magáért beszél ! És ennyi... Nem kell az a vagon szemét meg értelmetlen baromság. És itt a shot mostmár mozgatható scene kamerával , skyboxal , és griddel !
|
Kategória: SPARK Editor | Megtekintések száma: 497 | Hozzáadta: Dookie | Helyezés: 0.0/0 |
| |
|