HOME   |   GALÉRIA   |   PROJECTEK   | TUTORIALOK |   VIDEÓK   |   FÓRUM   |   KAPCSOLAT   |   PROFILOM   |   REGISZTRÁCIÓ   |   KILÉPÉS
| BELÉPÉS

Blog News
2014-05-07 :

2014-03-22 :

2014-02-04 :

2014-02-01 :

2012-06-27 :


Random Képek

Nyitólap » 2012 » Szeptember » 9 » Irrlicht sikeresen integrálva
12:41 PM
Irrlicht sikeresen integrálva
Sikerült összehoznom az irrlichtet a gui rendszeremmel ! Bár pár napot elszenvedtem azzal a barom IEventReceiver - el. Ez egy nagyon nagyon átgondolatlan és hasznavehetetlen eseménykezelő rendszer , ezért átírtam az egészet winapira . mostmár van jobb/bal shift kezelés , több gomb lenyomás egyszerre + egér kezelés , automatikus delta számításal. Míg az irrlicht event receivere szar volt , ráadásul mindíg átláthatatlan spagettiben végződött , helyete van egy nagyon egyszerű , átlátható gyors SAJÁT eseménykezelő rendszer kb ilyeneket lehet vele csinálni :

if (SimpleGui::getFocusedWindow() == irrlichtRenderWindow)
{
       int mdx = SimpleGui::getFocusedWindow()->getMouseDeltaX();
       int mdy = SimpleGui::getFocusedWindow()->getMouseDeltaY();
      
       if (SimpleGui::getKeyState(SGK_LSHIFT))
       {
           controlCamera(mdx , mdy ,
                             SimpleGui::getKeyState('W'),
                             SimpleGui::getKeyState('S'),
                             SimpleGui::getKeyState('A'),
                             SimpleGui::getKeyState('D'),
       }
}


Azt hiszem a kód magáért beszél ! És ennyi... Nem kell az a vagon szemét meg értelmetlen baromság.
És itt a shot mostmár mozgatható scene kamerával , skyboxal , és griddel !

Kategória: SPARK Editor | Megtekintések száma: 336 | Hozzáadta: Dookie | Helyezés: 0.0/0
Összes hozzászólás: 0
Név *:
Email *:
Kód *:

Copyright PinkCatGames © 2019