HOME   |   GALÉRIA   |   PROJECTEK   | TUTORIALOK |   VIDEÓK   |   FÓRUM   |   KAPCSOLAT   |   PROFILOM   |   REGISZTRÁCIÓ   |   KILÉPÉS
| BELÉPÉS

Blog News
2014-05-07 :

2014-03-22 :

2014-02-04 :

2014-02-01 :

2012-06-27 :


Random Képek

Nyitólap » SPARK Editor
Sikerült összehoznom az irrlichtet a gui rendszeremmel ! Bár pár napot elszenvedtem azzal a barom IEventReceiver - el. Ez egy nagyon nagyon átgondolatlan és hasznavehetetlen eseménykezelő rendszer , ezért átírtam az egészet winapira . mostmár van jobb/bal shift kezelés , több gomb lenyomás egyszerre + egér kezelés , automatikus delta számításal. Míg az irrlicht event receivere szar volt , ráadásul mindíg átláthatatlan spagettiben végződött , helyete van egy nagyon egyszerű , átlátható gyors SAJÁT eseménykezelő rendszer kb ilyeneket lehet vele csinálni :

if (SimpleGui::getFocusedWindow() == irrlichtRenderWindow)
{
       int mdx = SimpleGui::getFocusedWindow()->getMouseDeltaX();
       int mdy = SimpleGui::getFocusedWindow()->getMouseDeltaY();
      
       if (SimpleGui::getKey ... Tovább »
Kategória: SPARK Editor | Megtekintések száma: 495 | Hozzáadta:: Dookie | Dátum: 2012-09-09 | Hozzászólások (0)

Na kéremszépen alakul ez a cucc szépen.Sajnos majdnem minden Winapi control hasznavehetetlen , ezért nekem kell mindent kirajzolnom manuálisan... De ez már szerintem nem olyan rossz.
És mostmár a neve is végleges az editornak :  --- Hadron3d ---


















Kategória: SPARK Editor | Megtekintések száma: 458 | Hozzáadta:: Dookie | Dátum: 2012-07-14 | Hozzászólások (0)

Nah kb így fog kinézni az interfész :




Hamarosan tolok fel valamilyen gagyi demót... nem lesz egy leányálom de kipróbálható lesz
Kategória: SPARK Editor | Megtekintések száma: 525 | Hozzáadta:: Dookie | Dátum: 2012-05-18 | Hozzászólások (0)


Copyright PinkCatGames © 2024