HOME   |   GALÉRIA   |   PROJECTEK   | TUTORIALOK |   VIDEÓK   |   FÓRUM   |   KAPCSOLAT   |   PROFILOM   |   REGISZTRÁCIÓ   |   KILÉPÉS
| BELÉPÉS

Blog News
2014-05-07 :

2014-03-22 :

2014-02-04 :

2014-02-01 :

2012-06-27 :


Random Képek

Nyitólap » 2013 » November » 5 » Elkészült a battle city !
7:13 PM
Elkészült a battle city !

Végre sikerült elkészülnöm a battle city remake-el ! A játék végül is működik , bár az ütközés vizsgálatra még ráfér némi csiszolás...


Szóval ezt a kis játékot tanuló projectnek szántam , de rá kellett jönnöm hogy nem is olyan
borzasztóan egyszerű egy ilyen kis játékot elkészíteni , minden esetre RENGETEGET tanultam belőle ! a fő cél a DX9 mélyebb megismerése volt illetve egy olyan (2d) játék motor elkészítése ami az stdlib-en kívül semmilyen más könyvtárat nem használ (collision detection , input , scene managment stb , mind saját fejlesztésű kód)

A másik feltételem az volt hogy szigorúan OOP stílusban volt csak szabad fejlesztenem a a játékot (öröklődés virtuális metódusok , stb) , Bár mostmár azt is tudom hogy néhol nem kell ragaszkodni az objektum orientáltsághoz mert csak szennyezi a kódot , helyette érdemesebb globális funkciókat deklarálni.

Mivel a feltétel egy DX9 alapú játék elkészítése volt ezért ez interface nem úgy lett designelve hogy bővíthető legyen más API-kra (pl OGL)

A másik feltétel az volt hogy a játékhoz készüljön egy level editor is.Nos ezt is teljesítettem.Természetesen itt sem volt szabad SEMMILYEN külső GUI vagy grafikus libet használni , ezért az editor winapi-t és GDI+ -t használ.

 




Kategória: Battle City | Megtekintések száma: 315 | Hozzáadta: Dookie | Helyezés: 0.0/0
Összes hozzászólás: 0
Név *:
Email *:
Kód *:

Copyright PinkCatGames © 2019