Végre elkészítettem a Winapi-n alapuló grafikon rendszeremet ! Most már csak pár apróságot kell befejeznem és elkezdhetem a nagy projectemet !!!! A Grafikon a következőket tudja :
- Zoom in zoom out az egér görgővel
- A grafikon mozgatása (offsetelés) az egér középsőgomb bentartásával+ egérmozgatás
- Új pont beszúrása duplaklikkel.
- Pont kijelölése simpla klikkel
- Pontok mozgatása (bentartott balgomb + egérmozgatás)
- kijelölt pontok törlése a "delete" gombal
- Graph resetelése az "End" gombal
- alternatív pontok (a projectemhez kell , a lenti képen kék színnel jelölve)
- Alternatív pontok resetelése a "Home" gombal
Ezenkívül a "SimpleGui" (Ejj de kreatív vagyok waze) nevű gui enginem rengeteg dologra képes ! Fényévekre leegyszerűsíti a WinAPI-t , Egyszerű tooltipek , auto child alignment , splitterek , stb
Pl hozzáakarunk adni egy tooltipet valamelyik controlhoz csak simán ennyi kell :
SGBound pos(0,0,10,10);
SGButton * button1 = SGButton::create(10,10,50,25,"Gomb",window1);
int tooltip1 = button1->addTooltip("Tooltip1" , pos);
A Splitterek is egyszerűen kezelhetőek :
SGButton * button1 = SGButton::create(10,10,50,25,"Gomb1",window);
SGButton * button21 = SGButton::create(100,0,50,25,"Gomb2",window);
window->getSplitContainer().AddSplitter(1,50,true);
window->getSplitContainer().addFromleft(1,button1);
window->getSplitContainer().addFromRight(1,button2);
És még rengeteg dolog de azt majd legközelebb... Ha a kód elég tiszta lesz akkor beregisztrálom a sourceforge-on.
Ja és a project forditható ANSI illetve UNICODE supportal is !!!
Automatikus treeview context menu csoportosítás
|