HOME   |   GALÉRIA   |   PROJECTEK   | TUTORIALOK |   VIDEÓK   |   FÓRUM   |   KAPCSOLAT   |   PROFILOM   |   REGISZTRÁCIÓ   |   KILÉPÉS
| BELÉPÉS

Blog News
2014-05-07 :

2014-03-22 :

2014-02-04 :

2014-02-01 :

2012-06-27 :


Random Képek

Nyitólap » 2014 » Február » 04

Helló mindenkinek ! A múltkor bemutattam egy swept circle vs segment módszert ami jól működik , de óriási sebességnél előfordulhat egy bizonyos eset amikor a kör előbb ütközik a collision plane-el így (bár szemmel nem lehet észre venni) de hibás adatot kapunk... Most egy olyan módszert írok le ami bármekkora sebességet tud kezelni és mindíg tökéletes eredményt kapunk. 



Továbbá hozzáadtam egy BackfaceCull lehetőséget azoknak akik nem szeretnék tesztelni a segment mindkét oldalát...(Nem nagy optimalizálás , de ott kell optimalizálni ahol lehet.. :D)



Ez alkalommal egy teljesen más módszerről lesz szó , bár pár része újra lett hasznosítva az előző tutorialból.
Első lépésként ellenőrizzük hogy a backfaceCulling be van-e kapcsolva , ha igen akkor nem kell külön ellenőrizgetnünk hogy melyik normált teszteljük egyszerűen csak a bal normált ellénőriz ... Tovább »
Kategória: Tutorialok | Megtekintések száma: 570 | Hozzáadta:: Dookie | Dátum: 2014-02-04 | Hozzászólások (0)


Copyright PinkCatGames © 2024