HOME   |   GALÉRIA   |   PROJECTEK   | TUTORIALOK |   VIDEÓK   |   FÓRUM   |   KAPCSOLAT   |   PROFILOM   |   REGISZTRÁCIÓ   |   KILÉPÉS
| BELÉPÉS

Blog News
2014-05-07 :

2014-03-22 :

2014-02-04 :

2014-02-01 :

2012-06-27 :


Random Képek

Nyitólap » 2014 » Február » 01

Nos előszóként elég nagy fejtörést okozott ennek a megvalósiítása ezért kb 2 napig törtem a fejem hogy hogy lehetne a legegyszerűbben - leglátványosabban - legeredményesebben (CPU) megoldani ezt a problémát... és végül a vágósíkos megoldásnál kötöttem ki , mert ez volt a leg stabilabb megoldás.

Továbbá feltételezem hogy az olvasó tisztába van a lineáris algebra alapjaival , (mi a dot product , vektorok összeadása kivonása stb) valamint hogy tudja mi a normál és a normalizálás , valamint a kettő közötti különbséget.
mi az az orthogonális projekció stb. (a kód c++ nyelven íródott de annyira egyszerű hogy bárki bármilyen nyelvre átültetheti) bárhol ahol ilyen metódust látunk a kódban hogy getLeftNormal() vagy normalize() stb azt nem részleteztem gondolom nem okoz senkinek sem gondot egy kis 2d vector illetve 2d line class megírása ha mégis valamelyik metódus nem világos hogy mit is csinál , ... Tovább »

Kategória: Tutorialok | Megtekintések száma: 511 | Hozzáadta:: Dookie | Dátum: 2014-02-01 | Hozzászólások (0)


Copyright PinkCatGames © 2024