HOME   |   GALÉRIA   |   PROJECTEK   | TUTORIALOK |   VIDEÓK   |   FÓRUM   |   KAPCSOLAT   |   PROFILOM   |   REGISZTRÁCIÓ   |   KILÉPÉS
| BELÉPÉS

Blog News
2014-05-07 :

2014-03-22 :

2014-02-04 :

2014-02-01 :

2012-06-27 :


Random Képek

Nyitólap » 2011 » December » 01
Végre sikerűlt teljesen kompatibilissé tenni a plugint ! Ismét angolul linkelem a változtatásokat mert nincs türelmem fordítani és így tettem fel a hivatalos oldalra is...
 
szóval 1.2-es changelog :
 


[b]MAJOR bug fix : Spark is added to DPRo rendering sequence , so now it is compatible with ghosted objects , fullscreen shaders , Fog , etc...[/b]
WRAPPER :
- [b]fixed issue with multiple cameras and render surfaces[/b]
- [b]implemeted the rendering to DBPro rendering sequence[/b]
- [b]The above implementation fixes the issue with ghosted objects and fullscreen shaders[/b]
- Some internal fixes in Renderers
- new modifiers added :
- Random tank modifier
- Random force modifier
- Emitter attacher modifier
- [b]major optimisation in the update/render calls[/b]
- fix for SP SCALE SYSTEM now works with instanced objects too
- ... Tovább »
Kategória: SPARK Wrapper | Megtekintések száma: 429 | Hozzáadta:: Dookie | Dátum: 2011-12-01 | Hozzászólások (0)


Copyright PinkCatGames © 2024